Fizetés és házhozszállítás

1, Házhoz szállítás:

  • A webáruházban leadott megrendeléseket Magyarország egész területén házhoz szállítjuk a megrendelés során megadott címre.
  • A megrendelt terméket legkésőbb 2 munkanapon belül átadjuk, a szállító cégnek, kivéve azokat a termékeket, ahol a termék adatlapján eltérő időpontot jelölünk meg.
  • A kiszállítást az GLS General Logistics Systems Hungary Kft. Székhely: 2351 Alsónémedi GLS Európa u. 2. Honlap: https://gls-group.eu/HU/hu/home (Továbbiakban: GLS” vagy „GLS Hungary”) végzi.
  • A GLS a küldeményt három alkalommal próbálja kézbesíteni a címzett részére. Sikertelen kézbesítés esetén visszaszállítja a csomagot. A csomagfeladásakor értesíti a címzettet, hogy csomagja a következő munkanapon kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot, (ami nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes linken keresztül) és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, amely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát, és egy háromórás időablakot a várható kézbesítésről.
  • Megrendelés teljesítésekor, a kiszállítás időpontjában a megrendelő vagy az átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételt aláírásával igazolni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén ne vegye át a csomagot a GLS az át nem vett, kifogásolt csomagot visszaszállítja.

2, Személyes átvétel:

  • Ha megrendeléskor szállítási módként a személyes átvételt jelöli meg, akkor az üzletünkben átvehető a megrendelt termék. A megrendelést követően kollégánk a megadott elérhetőségek valamelyikén felveszi, a kapcsolatot Önnel az átvétel időpontjának egyeztetése miatt.

3, Kiszállítás GLS csomagpontra:

  • Magyarországon több mint 800 GLS CsomagPont üzemel.
  • Ha megrendeléskor szállítási módként a GLS CsomagPont átvételt jelöli meg, térképes kereső segítségével, választhatja ki az önnek megfelelő csomagpontot.
  • Megrendelt termék GLS CsomagPontba érkezésekor, a GLS értesíti önt az átvétel lehetőségéről, megküldi a csomagszámot, és az esetleges utánvét összegét.
  • GLS CsomagPontba vagy GLS Automatába történő szállítás, esetén 5 munkanap áll a rendelkezésére, hogy átvegye a küldeményét.
  • GLS CsomagPontban történő átvétel esetén szüksége lesz a csomagszámra és érvényes személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel szükséges igazolnia a személyazonosságát.
  • A csomag átvételekor a megrendelő vagy az átvevő köteles a csomag sértetlenségét ellenőrizni, majd az átvételt aláírásával igazolni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A termékekkel kapcsolatos mennyiségi és/vagy minőségi kifogás esetén ne vegye át a csomagot a GLS az át nem vett, kifogásolt csomagot visszaszállítja.
  • Amennyiben GLS Automatából történik a csomagátvétel, úgy az e-mailben vagy SMS-ben kapott hozzáférési kódra lesz szüksége.
  • GLS CsomagPont / GLS Automata keresőnkkel tájékozódhat a nyitvatartási időkről és az Önhöz legközelebb eső átvevőhelyről. (https://gls-group.eu/HU/hu/csomagpont-kereses)

 

4, Szállítás díjak:

  • Személyes átvétel esetén 0,-ft.
  • Utánvétel esetén, bruttó 2 300,-ft.
  • Megrendeléskor bankkártyás fizetés esetén bruttó 1 800,-ft.
  • Közvetlen banki utalás esetén bruttó 1 800,-ft.
  • Harmincezer forint feletti vásárlás esetén 0,-ft, a szállítási költséget átvállaljuk.
  • A tetőbokszok szállítási költsége bruttó 10 000,-ft./db.

5, Lehetséges fizetési módok:

  • Megrendeléskor bankkártyával
  • Közvetlen banki átutalással. Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra (10200799-39773555-00000000) történik. Megjegyzésként, kérjük, tüntesse fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.
  • Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzzel vagy bankkártyával.
  • Házhoz szállítás/GLS csomagpont esetén, fizetés készpénzben átvételkor